Okna w inne miejsca – Roch Urbaniak
Wyświetlanie 1–24 z 25 wyników
Herold Tęczy – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Komandor Lem wśród innych gwiazd – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Kopalnia Painitu – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Morze obfitości – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Sen Przyjaciela – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Trzy Siostry – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Virmana – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Faerie – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Cyklady – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
912 – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Rozbitek – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Horyzont gwiazd – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Targowisko opowieści – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Kitsune i słowik – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Aruna – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Złoty wędrowiec – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Studium w turkusie – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Sny w rzeczywistość – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Pojedynek na dachach – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Pan Giannada i zepsuty świat – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Nagarkot – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Koncert na kominie – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Kanton czerwonych mostów – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.
Ostatni wędrowiec – Roch Urbaniak
Każdy print opatrzony jest Certyfikatem Autentyczności oraz własnoręcznym podpisem artysty. Printy zawsze powstają pod okiem artysty, który certyfikuje każdą z prac w celu potwierdzenia ich autentyczności. Do produkcji printów wykorzystuje się najlepszej jakości pigmenty Epson Ultrahrome HDR i wyselekcjonowane bawełniane papiery o najwyższym muzealnym standardzie. Połączenie jakości oraz najnowszej technologii wydruku gwarantują doskonałe archiwalne właściwości, wierność odwzorowania szczegółów oraz doskonałą strukturę wydruków.
Wszystkie prace przesyłane są w postaci oprawionej co jednocześnie zabezpiecza je przed uszkodzeniem w transporcie.
Ramy są wykonane z litego, malowanego drewna, do wyboru czarne lub białe. Z przodu jest plexi, a z tyłu standardowa płyta HDF. Prace mocowane są na bezkwasowej tekturze specjalnymi narożnikami. Z przodu jest bezkwasowe passepartout – dzięki czemu praca nie styka się z plexi.